Shop Mobile More Submit  Join Login
The Slashers 20 by crashdummie The Slashers 20 by crashdummie
I decided to conclude the storyarc in the middle of the week to have the episodes rounded at 20 for the end of the year! Enjoy!
Add a Comment:
 
:icondvartgal13:
DvArtGal13 Featured By Owner Apr 15, 2015
that retard back there LOL
Reply
:icongeekgemladiesman11:
GeekGemLadiesman11 Featured By Owner Nov 20, 2012  Hobbyist Artist
Nice. :lol:
Reply
:iconblueposey:
BluePosey Featured By Owner Dec 27, 2011  Student Digital Artist
well that was eventful
Reply
:icon21stxcenturyxparade:
21stxCenturyxParade Featured By Owner Jul 22, 2011
I love the noises they make when they're stabbed LMFAO
Reply
:iconcrashdummie:
crashdummie Featured By Owner Jul 22, 2011   Digital Artist
I kinda dig it t-GHKFLBK!
Reply
:icon21stxcenturyxparade:
21stxCenturyxParade Featured By Owner Jul 22, 2011
Oh god! Not you t- GHKFLBK! (I have to admit though, Remike was way off from the original Michael, since he actually like, talked and grew a beard)
Reply
:iconxevilxpenguinxninjax:
xEvilxPenguinxNinjax Featured By Owner Feb 4, 2010  Student General Artist
Lol Jason was about to go all badass on Freddy. x'DDDD Damn you, Remake Micheal Myers! :shakefish:
Reply
:iconfrozenverdugo:
frozenverdugo Featured By Owner Jan 21, 2010
dude this is awesome!
Reply
:iconcrashdummie:
crashdummie Featured By Owner Jan 21, 2010   Digital Artist
Thanks!
Reply
:iconchelseavoorhees13:
chelseavoorhees13 Featured By Owner Jan 3, 2010
lmfao poor jason...haha, freddy aint getting away that easy
Reply
:iconeve-the-strange:
eve-the-strange Featured By Owner Jan 2, 2010  Hobbyist Digital Artist
awww poor freddy...
But somehow he deserved it...
Reply
:iconsuperyume:
superyume Featured By Owner Jan 1, 2010
LOL Jason expressions get me all the time ^_^
Reply
:iconcrashdummie:
crashdummie Featured By Owner Jan 2, 2010   Digital Artist
He's certainly my favorite to draw. He's the only one who doesn't have human facial features yet he has some of the widest range of expressions.
Reply
:icondreaminganightmare:
DreamingaNightmare Featured By Owner Dec 31, 2009  Student General Artist
Not what I was expecting but still funny in the end. :XD: Freddy's gonna get it...

Also Freddy you hurt Jason plenty of times before hand in the comics, and now he claims 'I'd never hurt you?' :XD:
Reply
:iconcrashdummie:
crashdummie Featured By Owner Dec 31, 2009   Digital Artist
Fred was always known for his honesty right?
Reply
:iconynnep:
Ynnep Featured By Owner Dec 31, 2009  Professional Digital Artist
Talk'n taters! XD
Reply
:iconcrashdummie:
crashdummie Featured By Owner Dec 31, 2009   Digital Artist
The scary part is that it apparently happened to him before.
Reply
:iconynnep:
Ynnep Featured By Owner Dec 31, 2009  Professional Digital Artist
XDD hahah taters left out in the sun too long do make a noise. XD
Reply
:iconcatseyemoon:
catseyemoon Featured By Owner Dec 30, 2009
Daww, but I wanted to see the pwnage. lol >_<
Reply
:iconcrashdummie:
crashdummie Featured By Owner Dec 30, 2009   Digital Artist
There still was some pwnage... just by a hated character!
Reply
:iconcatseyemoon:
catseyemoon Featured By Owner Jan 4, 2010
Well hopefully when Jason recovers he will pwn him back! Jason's good with revenge. ^_^
Reply
:iconmaster109:
master109 Featured By Owner Dec 30, 2009
this is really good
the only thing i don't like about the halloween remakes is they made michael taller than jason its not fair jason's always been the taller one
Reply
:iconcrashdummie:
crashdummie Featured By Owner Dec 30, 2009   Digital Artist
I don't really mind who's taller than who, even though it seems to be a factor in the casting, such as when they choosed Kirzinger as Jason over Hodder, but I don't like how they changed Michael from what he was supposed to be. If he had been a hulking brute in the original movies, well, that all fine, but the cool thing about Mike was that he seemed to have about the same built as me (6'2", 165-170 pounds), yet he was freakishly strong and it added a superhuman quality to the character. In the remake, well, he was just a big wrestler. No shit he's strong.
Reply
:iconmaster109:
master109 Featured By Owner Dec 30, 2009
yeah does'nt he tip over a car in the 2nd remake
Reply
:iconcrashdummie:
crashdummie Featured By Owner Dec 30, 2009   Digital Artist
To be perfectly honest, I haven't seen the remake's sequel. Someone helped me to cowrite the strips that revolved around it. I am however going to subject myself to the Freddy remake. I've been hyping strips about this one quite a bit.
Reply
:iconmaster109:
master109 Featured By Owner Dec 30, 2009
yeah its going to be great even though robert englungd's not going to be freddy the guy thats doing it fits the role perfectly i think and the trailer looks awesome
Reply
:iconcrashdummie:
crashdummie Featured By Owner Dec 30, 2009   Digital Artist
I'm really gonna have to wait and see, but I'm not keeping my hopes up.
Reply
:icongfresh06:
gfresh06 Featured By Owner Dec 30, 2009
Nice surprise, Alex. Yet another character in the arc.
Reply
:iconcrashdummie:
crashdummie Featured By Owner Dec 30, 2009   Digital Artist
I basically wanted the joke to be on the reader, by having an ultimate anti-climax, instead of just satisfying everyone with a bloody brawl. It would have been cool, but not as funny.
Reply
:iconcandyforthesoul:
CandyForTheSoul Featured By Owner Dec 30, 2009  Hobbyist General Artist
"I'd never hurt you"
*looks back at 6 and 7*
Hahaha
Reply
:iconcrashdummie:
crashdummie Featured By Owner Dec 30, 2009   Digital Artist
I'm sure there's also plenty of other times he treated Jay no so well. XD
Reply
:iconlivingwithrobots:
LivingWithRobots Featured By Owner Dec 30, 2009
really funny.
Reply
:iconcrashdummie:
crashdummie Featured By Owner Dec 30, 2009   Digital Artist
Thanks!
Reply
:iconshadowsguns:
Shadowsguns Featured By Owner Dec 30, 2009
One hell of a way to end the plot but I like'd it.
Reply
:iconcrashdummie:
crashdummie Featured By Owner Dec 30, 2009   Digital Artist
Why would I make Jay all cool and glorious when I can put the joke on the readers and have him being defeated by the least liked character of the series? >_<
Reply
:iconshadowsguns:
Shadowsguns Featured By Owner Dec 30, 2009
So true, I take it thats the end of Freds romance with Carrie?
Reply
:iconcrashdummie:
crashdummie Featured By Owner Dec 30, 2009   Digital Artist
For NOW, at least. ;-)
Reply
:iconshadowsguns:
Shadowsguns Featured By Owner Dec 30, 2009
Can't wait for next picture, this kinda reminds me of Dexter.
Reply
:iconcrashdummie:
crashdummie Featured By Owner Dec 30, 2009   Digital Artist
I've watched Dexter only once. It's a good show for sure, but I couldn't tell what is reminiscent of it in the comic.
Reply
:iconshadowsguns:
Shadowsguns Featured By Owner Dec 30, 2009
The humor reminds me of it.
Reply
Add a Comment:
 
×
  • Art Print
  • Canvas
  • Photo
Download JPG 3000 × 3000




Details

Submitted on
December 30, 2009
Image Size
3.6 MB
Resolution
3000×3000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,667
Favourites
91 (who?)
Comments
38
Downloads
32

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×